Маркетинг

 093 – Мікро- та макросередовища

ЗМІСТ

ВСТУП                                                                                                                     

1. ПОНЯТТЯ ПРО МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ ТА МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ ФІРМИ                      

2. ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФІРМУ, ІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

3. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ВПЛИВУ ІЗ МІКРОСЕРЕДОВИЩА НА ФІРМУ

ВИСНОВКИ                                                                                                          

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ                                                                      

ВСТУП

       Для успішної діяльності підприємства необхідно правильно оцінювати внутрішнє і зовнішнє середовище.

      Виявлення каналів впливу зовнішнього середовища на основні показники діяльності підприємства дає можливість виробити заходи по пристосуванню підприємства до тих факторів, які діють негативно і максимально використовувати сприятливі фактори.

       В той же час орієнтування в маркетингу на цільового споживача повинно сполучатися з особливостями мікросередовища фірми і, зокрема, з її ресурсними обмеженнями.

     Крім того аналіз мікосередовища дозволяє виявити сильні і слабі сторони організації, що також важливо для успішної діяльності підприємства....


Интернет реклама


Интернет реклама
Создать бесплатный сайт с uCoz