КУРСОВІ ВІД МАРИНИ

2

Докладні умови роботи

 

АЛГОРИТМ РОБОТИ

     Після реєстрації в нашій базі даних на Вашу електронну адресу починають приходити листа, які містять інформацію про замовлення, що пропонуються Вам до виконання. При одержанні листа Ви вибираєте ті замовлення, за які Ви могли б узятися, визначаєтеся, скільки грошей Ви хотіли б одержати за їх виконання.

     Ціни Ви визначаєте на свій розсуд. У середньому автори надсилають заявки з такими цінами:

Вид роботи

Вартість

Строки виконування

Мінімальні строки

Контрольна робота

6-10 грн/стр

3-5 днів

2 дня

Задача

15-35 грн/задача

3-5 днів

1 день

Реферат

6-8 грн/стр

4-5 днів

2 дня

Відповіді на білети

от 7-15 грн/питання

5-7 днів

3 дня

Курсова робота

8-12 грн/стр

7-10 днів

5 днів

Дипломна робота

14-18 грн/стр

3-4 тижня

14 днів

Звіт по практиці

8-14 грн/стр

5-7 днів

4 дня

     

      Надсилайте заявки на всі замовлення, що Ви можете виконати, тому що не всі замовлення будуть передані саме Вам. Частіше складається ситуація, коли на 1 замовлення надсилається заявки від 10 виконавців, а на інші – жодного. У підсумку 9 з 10 виконавців залишаються без роботи, а в нас проблема з передачею замовлення. Виходячи з цього іноді краще вислати також і заявку на більш складне замовлення – і грошей більше на ньому заробити, і ймовірність одержати замовлення на роботу набагато вище.

     Обов'язково збережете лист із даними замовлення, що Вас зацікавив, або перепишіть ці дані. Висилаєте нам лист, у ТЕМІ якого вказуєте:

    номер замовлення тире номер виконавця (який Ви одержите при реєстрації в нашій базі - Вам повідомлять його по телефону) тире ціна.

 Виглядати це повинно так: 1512-32-110grn.

         де: 1512 – номер замовлення, 32 – номер виконавця, 110 – ціна, за якої Ви готові виконати цю роботу.

 Заявку на кожне замовлення Ви висилаєте окремим листом.

     Переконливе прохання! Якщо в ЗАМОВЛЕННІ Вам ЩОСЬ НЕЯСНО, чи Ви не впевнені, що зможете виконати його якісно й у термін – проясніть, будь ласка, спочатку усі неясності в нас (по телефону або електронній пошті), а вже потім висилайте заявку. Якщо Ви не упевнені, як потрібно чи не з розуміла інша вимога до замовлення – не приймайте рішення самостійно – у клієнта може бути інша думка по цьому питанню і роботу прийдеться переробляти. Значно легше спочатку уточнити, що і як повиннео бути зроблено.

      Якщо Ви можете виконати яке-небудь замовлення, але Вас не влаштовує дата (бракуватиме часу), то Ви можете вислати заявку, вказавши в ТЕМІ листа після самої заявки дату, на яку Ви могли б виконати дане замовлення.

     Переконливе прохання не починати роботу над замовленням, поки Ви не одержите підтвердження від нас про те, що замовлення передане на виконання саме Вам. Після одержання підтвердження того, що замовлення передане Вам на виконання (поштою) – повідомте нас, будь ласка, що лист ви одержали і роботу над замовленням почали. З цього моменту ми несемо перед Вами фінансову відповідальність по оплаті, а Ви по якісному виконанню замовлення.

      Після одержання підтвердження Ви максимально якісно (уважно вивчите стандарт виконання робіт!!!) і в термін виконуєте роботу, з огляду на стандарт виконання і вимоги до роботи, висилаєте її нам, після чого зв'язуєтеся з нами по телефону (або запитуєте підтвердження поштою) і перевіряєте, чи доставлена робота.

       Оплата: ми відправляємо гроші на Вашу банківську картку (Банк Приватбанк чи Аваль). Витрати по перекладу (якщо банк стягує, що іноді буває, наприклад, якщо Ваша карта не кредитна, а зарплатна) віднімаються з заробленої вами суми. У випадку, якщо в такий спосіб Вам одержувати гроші незручно – дзвоните, і ми обов'язково що-небудь придумаємо.

       УВАГА! Ви несете відповідальність за якість виконаної роботи: у випадку, якщо Вашу роботу не прийме викладач, Ви допрацьовуєте її відповідно до його зауважень. Переробки по змісту виробляються безкоштовно (з огляду на усі вимоги викладача), зв'язані зі збільшенням обсягу - за окрему плату.

    УВАГА! Якщо в замовленні дата виконання, наприклад, 12.05.06 р., то робота повинна бути в нас 11.05.06 р., не пізніше 22.00 (увечері). Робота вважається переданої нам з моменту, коли вона з'являється в нашій поштовій скриньці. Враховуйте час затримки листів на Вашому сервері і контролюйте доставку роботи. За запізнення у виконанні і доставці роботи накладається штраф.

 

Робота повинна бути отримана нами в термін незалежно від того, є цей день робочим чи святковим.

 

    Будьте уважні, якщо ви не оформили роботу відповідно вимогам, зазначеним у стандарті оформлення (чи обговореним окремо в замовленні) – робота вважатися не виконаної доти, поки ви її не оформите відповідно. На жаль, у нас бракує часу займатися форматуванням Ваших робіт. Роботи, заявки і питання відправляйте на адресу: KursovieotMarinu@yandex.ru

 За порушення умов при виконанні робіт, накладаються наступні штрафи:

  • За використання в роботі вільно доступних в Інтернеті студентських робіт чи їх фрагментів, повторний продаж нам роботи - 200% від вартості роботи і припинення співробітництва. Будьте уважні!
  • 
  • Узяття на себе зобов'язань по виконанню замовлення означає Ваша повна згода з даним документом. Модуль нарахування штрафів убудований у структуру бази даних, штрафи нараховуються автоматично в не залежності від причин запізнення - повірте, замовників ці причини не цікавлять.

 У процесі роботи будемо намагатися погоджувати усі моменти для загальної користі.

Якщо є питання - дзвоните на телефон:  +380665144615

Сподіваємося на довгострокове і взаємовигідне співробітництво!



 

СТАНДАРТ ВИКОНАННЯ Й ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ

    Даний документ регламентує правила виконання й оформлення робіт у випадку, якщо інші параметри оформлення не задані у вимогах до конкретної роботи.

 1. Будьте уважні, якщо ви не оформили роботу відповідно вимогам, зазначеним у даному документі (чи обговореним окремо в замовленні) – робота вважатися не виконаної доти, поки ви її не оформите відповідно.

 2. Мова написання: український.

 3. Шрифти, абзаци і вирівнювання:

 Стиль основного тексту:
 - Шрифт: Times, розмір 14
 - Абзац: полуторний, по ширині, відступ 1,27-1,5 см
 Стиль заголовка розділу 1 рівня:
 - Шрифт: Times, розмір 16, жирний
 - Абзац: полуторний, по центрі, без відступу
 Стиль заголовка розділу 2 рівня:
 - Шрифт: Times, розмір 14, жирний
 - Абзац: полуторний, по центрі, без відступу
 Стиль заголовка розділу 3 рівня:
 - Шрифт: Times, розмір 14, курсив
 - Абзац: полуторний, по центрі, без відступу

 4. Поля: верхнє – 2 см, нижнє – 2 см, ліворуч – 2,5 см, праворуч – 1,1 см

 5. Зміст – складний (розділи, пункти 1., 1.1., 1.2., 2., 2.1.).

 6. Вступ (Вступ) – не менш 1 сторінки (повної). Він повинен бути у кожній роботі, якщо інше не зазначено окремо у замовлені. У цьому розділі для курсових і дипломних робіт обов'язково освітити наступні питання: актуальність теми, предмет дослідження, мета дослідження, методи дослідження. Для контрольних і рефератів – за бажанням, якщо в даних до замовлення немає конкретних указівок.

 7. Висновки (Висновок) - не менш 1 сторінки (повної). Він повинен бути у кожній роботі, якщо інше не зазначене окремо у замовлені.

 8. Список літератури: для курсовій – не менш 25 джерел, для рефератів і контрольних – 5 - 10 джерел, для дипломних і бакалаврських – не менш 60 джерел. Спочатку поділяємо по виду джерела в такому порядку: закони, підручники, аналітика, інтернет видання. Потім у кожній групі - за абеткою. Список нумерований. Список літератури повинний називатися «Список використаних джерел».

 9. Титульний лист – порожній лист.

 10. Розділи роботи відокремлюються друг від друга символом розриву сторінки (Ctrl Enter), щоб після форматування розділи завжди починалися з нової сторінки.

 11. Нумерація сторінок – з першої (титульний лист), на 1 (титул) номер не проставляється. Розташування – унизу праворуч або відповідно до вказаних умов у замовленні.  

 12. Посилання на джерела літератури (обов'язково для дипломів і курсових, для контрольних і рефератів – якщо зазначено) – не менш 1 на 2 сторінки, після цитати в квадратних дужках, із указівкою номера джерела літератури зі списку літератури і сторінки в цьому джерелі. (наприклад [15, с.51]) Також дозволений варіант розміщення посилань на літературу внизу листа – програма Word уміє це робити автоматично. Як – читайте нижче в цьому документі.

 13. Зміст робиться засобами текстового редактора (Вставка-Заслання-Зміст і покажчик-зміст). Докладніше – дивитеся нижче в цьому документі. 

 14. Абзац – відступ від лівої границі основного тексту на 1,25 см. Всі абзаци строго рівні!

 15. Уся робота повинна бути відформатована строго в одному стилі, однакові абзаци, вирівнювання по ширині, однаковий шрифт. Границі таблиць не повинні виходити за границі тексту.

 16. Повна відсутність граматичних помилок.

 17. Вирівнювання тексту по обох краях – по ширині.

 18. На сторінці не може бути менше 60% заповнення. 

 19. Кожен розділ починається з нової сторінки (але не підрозділ!!!). Робимо за допомогою символу розривши сторінки (CTRL Enter). Після назви РОЗДІЛУ крапка не ставиться.

 20. У зазначений обсяг роботи не входить: "ЗМІСТ", титульний лист, "Список використаних джерел". (Наприклад, якщо обсяг роботи зазначений 30 аркушів, тих 30 аркушів + титульний + зміст + список використаних джерел). 

 21. Забороняється при оформленні списків користатися різними маркерами ( крапки чи інші значки перед пунктом або після, у якому-небудь списку) – якщо Ви використовуєте маркери, то вони повинні бути однаковими по всій роботі.

 22. Якщо щось із зазначеного Ви робити не вмієте – подзвоните нам, ми Вас проконсультуємо. 

 23. Відправлення замовлення відбувається листом, тема якого № заказа - № исполнителя - готово (наприклад: 1543-39-готове). Файл повинний називатися так само, як і номер замовлення (наприклад: 1523) – ніяких букв і символів.

 24. Структурируйте роботу: чітко виділяйте назви розділів, підрозділів, важливу інформацію. Чим більш структурована робота, тим легше вона сприймається.

 25. Намагайтеся використовувати більше таблиць, малюнків, графіків і схем.

 26. Обов'язково перечитуйте роботу - перед відсиланням нам. За ЯВНО непрочитану роботу (багато граматичних помилок на кожній сторінці, неспівпадання відмінків (наприклад, унаслідок комп'ютерного перекладу) штраф нараховується однозначно і відразу. Як метод впливу на виконавця – можемо запропонувати очну ставку з замовником, який віднесе таку роботу викладачу і вислухає усе, що той йому скаже. Видовище не для нервових.

 27. Разом з дипломною роботою потрібно відразу окремим файлом надсилати ДОПОВІДЬ. 

  

 Програма Word дозволяє автоматично створювати зміст (план) у документах

   В автоматично створеному змісті можна автоматично змінювати номера сторінок при зміні документа (додаванні фрагментів, видаленні фрагментів, інших змінах, у результаті яких загальна кількість сторінок змінюється). Це рятує від необхідності заново переглядати документ, запам'ятовуючи на яких сторінках які заголовки розташовані і вручну змінювати номера цих сторінок у плані.

 Для створення змісту треба:

1. Набрати чи іншим способом створити документ.

2. Виділити перший заголовок у документі (у курсових і дипломах це звичайно Вступ).

3. Навести курсор на стрілку (маленький чорний трикутник 6) списку, що розкривається, Стиль (список Стиль знаходиться левее списків Розмір шрифту і Шрифт, у ньому, як правило, міститься напис “Звичайний”).

4. Натиснути ліву кнопку миші. З'явиться список доступних стилів.

5. Вибрати стиль Заголовок 1.6.

   Натиснути ліву кнопку миші. Список закриється, вступу (чи іншому першому заголовку) буде привласнений стиль Заголовок 1.7.

   Повторити операцію присвоєння стилю Заголовок 1 для всіх заголовків (заголовки розділів, висновки, список літератури).

8. У меню Вставка вибрати команду Зміст і покажчики.

9. У вікні, що з'явилося, перейти на вкладку Зміст (у верхній частині вікна будуть слова Покажчик, Зміст, Список ілюстрацій, потрібно клацнути на слові Зміст).

10. Натиснути кнопку “Ок”. У документ буде вставлений зміст.

   Примітка 1: Якщо в документі використовується складний план (наприклад, роздягнув 1 складається з підрозділів 1.1, 1.2, 1,3), те до заголовків підрозділів варто застосувати стиль Заголовок 2 (методика застосування стилю аналогічна описаної), до підзаголовків 1.1.1, 1.1.2…- стиль Заголовок 3 і т.д.

   Примітка 2: Перед тим, як уставляти зміст має сенс пронумерувати сторінки, що також можна зробити автоматично (Вставка - Номера сторінок).

   Примітка 3: Якщо ви використовуєте Word 2000, то натискання на тексті змісту приведе до переходу до відповідного заголовку в документі (у Word 97 для цього потрібно натиснути на цифру, що позначає номер сторінки). Тому, щоб стати курсором на текст змісту не переходячи до відповідного заголовку (наприклад, щоб змінити чи шрифт абзац) варто підвести до нього курсор за допомогою клавіш керування курсором (стрілець нагору і вниз).

 Зміна номерів сторінок у змісті

 Для зміни номерів сторінок у змісті треба:

1. Внести в документ зміни, у результаті яких кількість сторінок і розташування заголовків на них зміниться (чи може змінитися) – видалення фрагментів тексту, додавання фрагментів, зміна інтервалу між рядками і т.д.

2. Натиснути на змісті правою кнопкою миші.

3. У з’явившимся меню вибрати команду “Обновити поле”.

4. У вікні, що з'явилося, вибрати команду “Обновити тільки номера сторінок”.

5. Натиснути кнопку “Ок”.

   Примітка: Якщо був змінений сам текст заголовків (наприклад, замість Висновки - Висновки та пропозиції, варто вибрати в даному вікні команду Обновити цілком. У цьому випадку зміняться не тільки номери сторінок, але і назви в плані.

 У текстовому редакторі Word існує спеціальна можливість вставки й автоматичної нумерації виносок на використану літературу

   Переваги її використання перед простим приміщенням тексту та виноски внизу сторінки: виноски не «поїдуть», якщо в документ будуть внесені зміни (додані фрагменти, вилучені фрагменти), текст виноски не виявиться вгорі чи посередині сторінки.

   Порядок вставки. Для того, щоб уставити виноску в документ треба:

1. Установити курсор (вертикальна миготлива лінія, від якої вводиться текст у документ) у потрібне місце документа).

2. З меню Вставка вибрати команду Виноска…...

3. У діалоговому вікні Виноски, що з'явилося, натиснути на кнопку Параметри.

4. У діалоговому вікні, що з'явилося, Параметри виносок установити перемикач у положення на кожній сторінці (у цьому випадку перша виноска на кожній сторінці буде мати номер 1; такий порядок нумерації прийнятий у більшості навчальних закладів).

5. Натиснути на кнопку ОК щоб закрити вікно Параметри виносок.

6. Натиснути на кнопку ОК щоб закрити вікно Виноски.

   Примітки:

   1. Нумерація виносок буде зроблена програмою автоматично, при вставці наступної виноски їй буде привласнений номер 2, третьої – 3 і т.п. Якщо вставити нову виноску перед вже існуючої, нумерація усіх виносок зміниться автоматично: перша виноска стане другий, друга – третьої, третя – четвертої…

    2. Видалення виноски робиться шляхом видалення знака виноски (цифри) в основному тексті документа (а не в області виносок унизу станиці). Перенумерація виносок буде зроблена автоматично.

   3. Після виклику вікна Виноски варто переконатися, що перший перемикач стоїть в положенні Звичайна, а ні Кінцева, у противному випадку виноски будуть добавлятися не внизу сторінки, а в кінці документа.

 

Дуже велике прохання, для Вашої зручної роботи - роздрукуйте ці правила і залиште їх на самому видному місці.


Интернет реклама


Интернет реклама
Создать бесплатный сайт с uCoz